Vivanaari: Microsoft Viva selkokielellä – mikä se on ja miten sinä voit hyötyä siitä?
Aihe: Microsoft Viva selkokielellä – mikä se on ja miten sinä voit hyötyä siitä?
Aika: Torstai 9.12. klo 9.00–10.30
Puhujat: Tuulia Halttunen ja Vesa Nopanen

Pyri parhaaksi Microsoft Vivan avulla! Vie työskentelysi seuraavalle tasolle jatkuvasti muuttuvassa ympäristössä. Microsoft Viva pitää sisällään neljä eri palvelua: Viva Connections, Viva Insights, Viva Learning & Viva Topics. Mitä nämä palvelut ovat ja mitä me hyödymme niistä? Hybridityössä työntekijän hyvinvoinnista ja jaksamisesta huolehtiminen on entistä tärkeämpää, koska ne tutkitusti lisäävät työn tuottavuutta. Microsoft Viva tarjoaa työkaluja tähän.
Tule mukaan maksuttomaan Vivanaariin! Tapahtumassa asiantuntijamme Tuulia Halttunen ja Vesa Nopanen kertovat sinulle selkokielellä, mikä Microsoft Viva on. Näet käytännön demojen kautta, mitä hyötyä sinä ja organisaatiosi saatte Microsoft Vivasta. Kuulet, mitä työntekijäkokemus on ja miten se näkyy käytännössä sinulle Microsoft Vivan kautta. Miten voit edistää oma työhyvinvointia ja palautumista työpäivän jälkeen? Miten löydät tärkeimmät uutiset ja tiedot?
Jos sinulla heräsi kysymyksiä jo tässä vaiheessa Microsoft Vivasta, esitä kysymyksesi ilmoittautumislomakkeella ”Heräsikö kysyttävää Vivasta?”-kohdassa. Voit esittää kysymyksiä myös Vivanaarin aikana.
Huom! Varaa paikkasi nopeasti, sillä osallistujamäärä on rajoitettu. Vivanaaria ei tallenneta.
Agendalla luvassa:
- Mikä on Microsoft Viva ja miten sinä ja organisaatiosi hyödytte siitä?
- Tee dataan pohjautuvia päätöksiä suositusten pohjalta ja kehitä mm. työhyvinvointia – Viva Insights henkilökohtaisella, tiimin ja tiiminvetäjän sekä organisaation ja johdon tasoilla
- Luo viestinnästä, sisällöistä ja työstä saumaton osa työpäiväkokemusta – Viva Connections
- Luo välineet ja ympäristö jatkuvaan oppimiseen ja itseopiskeluun – Viva Learning
- Hyödynnä tekoälyä ja löydä oikea tieto, osaaminen ja asiantuntijat – Viva Topics